salam semua

|

Monday, March 22, 2010

hye.. sedar xsedar da nk bis bln mac da.. bln depan da april.ermmm byk tul y berlaku dalam hidup aku ni.. kdg-kdg mcm nk give up jer.. tp hidup perlu di teruskan walaupun ape y terjadi.mggu lepas baru jer bis holiday scholl/.. heee.ayah n mak ade dtg cni..
n pagi selasa 16 mac 2010.. masa tu aku ngah siap nk pi keje.. tetiba mak paggil aku n akak.. tgk ayah y kaku x bergerak.. YA ALLAH... masa tu airmata ku teru menitis.. akau menangis n menangis.. tapi alhamdulillah.. tuhan masih beri kesempatan untuk aku menatap wajah ayah.. umur ayah masih pnjng.. ayah hnaye pengsan,mugkin penat kot.syukur sgt-sgt..
aku amik cuti coz nk tgk ayah kt umah. aku sentiasa mendoakan semoga tuhan pjgkan umur ayah n mak aku.. n biar lah mereka dapat melihat kejayaan aku n aku kawen dulu.. huhu.mudah mudahan cepat aku jupe jodoh kan.. ehhee
tapi aku rase mcm da dekat jer.. tapi bile xtau lah kan

0 comments:

Post a Comment