melupakan semua

|

Monday, May 17, 2010

ini lah saat nye.. bila hati da tawar.. bila segala cinta.. segala usaha.. segala kasih sayang y pernah ada langsung x di hargai.. aku perlu undur diri.. aku da gunakan peluang y tuhan berikan sebaik y mungkin.sikit pon aku x mengeluh if dia bkn jodoh aku.tapi aku grab peluang ini.. bila dia muncul semula dalam hidup aku.tapi bila segala usaha hanye sia-sia.aku pasrah.. mgkin dia bkn y terbaik untuk aku n aku bkn y terbaik untuk dia.walaupon masih ade lg secebis rase sayang dalam diri aku ini.. biarkan lah hanye aku y tau n biar aku y simpan saje.. bkn pangkat atau harta y aku pandang.. cukuplah dengan beratnggungjawab sesama manusia.. n berbekalkan sedikit harta y ade tu.. mudah mudahn tuhan masih bersama.. aku x pandang semua tu.. tapi bila dirinya msih jua xhargai diri aku.. aku redha n pasrah.. semoga segala y aku lakukan selama ini.. tuhan akn lebih berkati hidup aku selagi aku bernyawa.harapan aku agar si dia bahagia dengan cara nye.. n sesape y akan bakal menemani nye seumur hidup nyer.. aku pasrah di cni.. agar mentari akan muncul semula.. di saat ini aku menangis lagi.. tp biar lah ni tangisan y terakhir untuk episod cinta aku ni.. aku tanam kan kekuatan dalam diri agar tiada ape-ape kedukaan lagi..


~kirimkan aku kekuatan serta pedoman di kesesatan... ku sunyi dalam gembira..
perit pedih tanggung derita.. sungguh aku bukan WALI y suci dari hina dan benci~
~terlalu lama aku mencuba.. terlalu banyak cinta ku damba.. tiada y sempurna.. hanye lah fana.. TUHAN.. ampuni hambaMu~

0 comments:

Post a Comment