hari raye

|

Monday, September 20, 2010

salam semua.. wahhh da bersawang blog aku ni.. da lama gile x update.. sory ekk.. bulan pose xde kesempatan nk jenguk blog.byk benda nk di uruskan..

so da seminggu lebih kita beraye.. bahang raye masih terasa..byk mbr-mbr open house umh dorang.. aku p tulun perabih kn makanan y ade je..

act.. nk cte masa raye ari tu.. mcm biase.aku balik kg halaman ku nun jauh di kelate.. meh kelik kg meh.aku balik kg awal 2 hari sebelum raye.. nk tlg mak buat persiapan.. kemas umah.. almaklum lah.. aku n adik pmpuan je y x kawen (pempuan).. nk arap kt abg n adik laki.. jgn harap lah..

emm raye pertama berlangsung ngn meriah sekali.. mohon ampun n maaf kepada kedua org tua ku.. adik beradik.. sedara mara.. ziarah menziarahi.. alhamdulillah berjalan ngn lancar.

0 comments:

Post a Comment