hadiah baru n life baru ker..

|

Monday, December 13, 2010

hye korang sume... bru lepas cuti pjng awal muharam..so ape azam korang di tahun baru islam ni.emm mcm aku la kan.. kan.. aku nk jadi y terbaik dari y terbaik.. nk belaja jadi seorg muslimah y baik dari sebelum nih.. cewahhhhh.. mudah mudahan kan.. n belaja nk jadi seorg isteri lak pasni.. hahahaa.. semangt tol aku ni kan.. tmbh-tmbh duk membilang ari n saat untuk di satukan.. hehehe

emmm aku hepi sebenarnye coz dpt hadiah dari my tunang.. jenggggg... jengggg... cuba korang teka.. xde ribut.. xde ujan.. xde angin.. tetiba tunang aku bg hadiah sebuah telefon y diberi nama blackberry.. terharu sgt.. gembira sgtttt.. hehhee.. ape-ape pon mekacih to my tunang kerana telah memberi hadiah y amat berharga.. mekacih sesangat..xsngka la kan.. emm mudah mudahan tuhan sentiasa murahkan rezeki tunang aku n kami berdua.. aminn

so sempena awal muharam ni aku mendoakan untuk diri aku dan tunang aku semoga sentiasa berhijrah kearah kebaikan.. dan sentiasa dlm keberkatannye.. untuk korang sume gak..

0 comments:

Post a Comment