comey dan cute bangat..

|

Monday, April 25, 2011

assalamualaikum korang.. pe cte??? ce cte.. hihihi(dan jadi igauan tol cte antu kak limah nih..)

now.. ambo nk goyat ko demo belako.nape tajuk di atas jadi entry gue kali ini..hehee..act xde ape pon.juz nk share ngn korang pasal seorg baby nih..anak membe opis aku.. comey sangat.tembam n montel.mata bulat mcm mak nyer..kira baby ni mmg cute bangat la..gerammmmmmm sangat aku nengok nyer.rase macam nk cubit-cibut n gigit jer..hihihi

so masa tu kt majlis umah kak ila(baru bersalin).. ade majlis kesyukuran.so aku p ngn laki ler..n baby ni ade gakzz.. aku sonok la beb..sbb aku mmg geram ngn dak tecit ni.... laki aku pon suke bangat ngan baby ni.. saba ye bang..t kite ada ank sendiri... cewahhhhh.. hahaaaa.

kepada siti fatimah(membe aku)... ko jaga baby ni bebaik.. da mcm anak angkat aku nih..wahhh gtu ker.. hehheeee..

t layan gambo dak kecik tuh yer..

0 comments:

Post a Comment