hye semua...

|

Wednesday, December 30, 2009

penat aku rase... da lama x rest y secukupnye... da dekat sebulan aku rase badan penat... 2 3 ari lepas bahu aku terseliuh... sakit gler.
semalam blek keje kul 7.30 mlm... x penah-penah blek lambat mcm ni.byk keje nk kena setel.. pasal lecturer baru.. ari ni dorng lapor diri.badanaku da lemah gler.mcm xde tenaga da.. huhu
tinggal sehari lg nk masuk tahun baru... ape lah y akan jadi tahun baru ni.. adakah sama mcm tahun ni gak.. arap-arap lebih baik dari ari semalam..... balik keje tadi g car wash.. da lama x cuci keta.da la tu jer harta y aku ade.kena jaga elok-elok... sayang beb. nk sayang pakwe... pakwe pon da lari..... nk kejar da x dapat dah.. xde jodoh katakan.
tadi kazen aku mesej bgtau da masuk hospital... kena tahan sementara tgu bersalin bln 2... cian kat dia.. aku agak mcm mane lah bila sampai masa aku pon mcm tu...mcm takut jer nk kawin.. huhu.. so hope aku dapat bercuti pnjng... restkan badan y da x larat ni.. i hope

0 comments:

Post a Comment