salam tuk korang semua...

|

Monday, December 28, 2009

sepanjang tahun ni byk tul dugaan... suka duka y aku tempuhi..
penah dengar lagu dato ct x... ni lirik nya.kalu korang hayatti lirik ni... mesti korang akan rasa ape y aku rase sbulan y lepas....

*ape pun y terjadi.. berjalanlah tanpa henti...airmata x tertahan... waktu untuk di jatuhkan..nanti kita kan tahu... betapa bijaknya hidup...sepahit ape pun ini... pelajaran y berarti... semoga kepergianmu x akan merubah ape pun... semoga mampu ku lawan kesepianku..*

liriknya mmg mmbuat aku sedih... tapi tu semua da berlalu.aku adalah aku.ermmmm.... msti u all da tau kan ape y terjadi kat diriku.nk x nak aku kena tabah hadapinya.tuhan hanya menguji setakat ape y kita mampu.. dan aku redha atas segalanya.semoga tuhan sentiasa tabahkan ati aku dan atinya...mudah mudahan satu ari nnt tuhan tunjuk kebenarannya.i hope...

0 comments:

Post a Comment