hye semua...

|

Thursday, January 7, 2010

da seminggu aku x layan blog..... bz ngan keje n tdo... korng tau x da dekat dua bulan aku x cukup tdo.... baru break up kan.sedih mmg lah sedih.... tapi da mmg aku suke tdo lambt.
so what plan new year?aku mcm biase..... kalu leh tahun ni da dapat kan keja y tetap... nk memantopkan life ni.. korang kalu ade job kosong jgn lupa bgtau aku ni.huhu.
byk gak aktiviti aku mggu ni... g keje.. balik keje.. tdo...layan facebook.. nk dating?aku kiv semua nya.. haha
this week dak-dak masuk sekolah... anak-anak buah aku x sabr gler nk g sekolah mlm isnin tu... aku n kazen pecah perut nk gelak.. y si kecik tu... siap ngs lagi tau.. cian dia.. tapi tu lah dugaan n cabarn dak-dak sekarang.aku pon mcm teruja jer tgk dorng tu.
ingat zaman sekolah dulu.... tapi zaman skrg lain ngn zaman aku dulu.tapi kenagan tu xkan ku lupakan sampai aku mati... huhu... ok lah nnt aku sambung lg cte.. daaa

0 comments:

Post a Comment