salam semua..

|

Wednesday, January 27, 2010

hye korang... sory da lama x memblogkan diri aku ni... bzzy ckit je,tp smua jd tergendala.ok... jom aku nk cte ngn korang ape y terjadi dalam life ku spnjg mggu lepas.. tapi tu jap lg aku cte..
ntah nape... hati aku ni selalu pilu n sayu je.. saat ni aku rase nk ngs je.tapi ade ke org nk dgr rintihan aku ni... lumrah hidupkan... tapi aku bersyukur... saat aku give up masih ramai lg y sudi bg aku smgt... kata-kata nasihat.. kata-kata perangsang.. smua ada.thnx to all my friend 4 suppot.isssh... nape aku nk ngs ni.. nk jatuh airmta da ni... nape ni.. huhu.agaknya jiwa aku ni halus sgtkan.tapi adelah y aku pikirkan.. i think................
YA ALLAH KAU bg lah aku kekuatan untuk tempuhi hidup ni.... ini semua dugaan y harus aku terima.aku redha.kenangan demi kenangan dtg ni... ckit pon aku x leh buang.aku yakin... aku yakin.. satu ari aku kan hadapi jua.tapi dalam keadaan berbeza.pergi lah jauh dari hidupku ni. tapi nape semakin aku nk lari jauh... semakin IA dtg.. walau bkn dirinya.. tapi sebahagian dari hidupnya... KAU beri lah aku petunjuk..sekurangnya aku penah rase sedikit bahagia seketika dulu.n ati aku hanya untuk aku sendiri... biarlah aku sendiri. bkn untuk sape-sape lg.. sory n sory...
4 u all... sory aku touching mlm ni. x tertahan beb.

0 comments:

Post a Comment