kenangan dan segala pahit manis 2010...

|

Monday, January 3, 2011

bila tirai tahun 2010 di labuhkan... byk kenangan dan segala pahit manis dalam diri n hidup aku menjadi satu memori y begitu berharga.. akn di simpan tuk seumur hidupku..

ada kedukaan... kesedihan.. kekecewaan n pasti nye ade juga kegembiraan,kebahagiaan..
thn 2010 aku bertukar status menjadi tunangan mohd hafizzuddin bin azmi tanggal pada 12 sept 2010..mcm xpercaya y aku da ke arah tuk berkawen setelah beberapa kali di kecewakn... waahhhh mcm sedih la plak.. huhu
mungkin da suratan takdir n da jodoh aku n dia.. so insyaallah jika tiada aral melintang.. pada bulan 3 tahun ini kami akn di satukan.
emm yang sedih pada tahun 2010 adalah aku telah kehilangan adik sepupu..sedih..tp tuhan sayangkan dia. semoga arwah tenang disana..
mcm-mcm y berlaku sepjng thn 2010.. reunion smtkk..g berjalan-jalan... kenduri kendara.. kwan-kawan ramai y da kawen..emm pendek kata mcm-mcm la y indah n y sedih..hehe.. semoga thn 2010 aku tgglkan dgn tenang.

0 comments:

Post a Comment