kosong

|

Wednesday, January 26, 2011

assalamualaikum.... hye sume..

agak lama gak aku xde kat sini kat(blog).. hehehe... kalu korang tgk tajuk kt atas mesti mcm bosan kan.. hahaha.. ntah ler. aku pon xberapa pasti dengan tajuk kat atas tu.. blog gue kali ni mmg kosong.sekosong kosong nye.hahahaha(gelak besar nmpk)ala sesajer je nk hepikn diri aku sendiri..biase la,da semakin dekat semakin byk dugaan.semakin dkt pe?mau mati ker? isshh mati mmg la sentiasa kita ingtkn..insaf la kejap aku nih.
ok meh nk menulis lagi.. kosong? ala suka ati aku la nk tulis tajuk ape pon kan.. aku y tuliskan,,hahaa.. ala blog aku ni pon bkn ade y baca pon.aku menulis pon sekadar sesuka jer.dlu cite-cite mau jadi penulis novel..tp dpt jadi penulis dlm blog je la..sbb aku xnk cuba sesuatu y mencabar.. sebenar nye byk gak peluang.. cewaahhhh poyo je minah nih.peluang pe?xde peluang ape-ape pon.hahahaa.. sekadar dpt A++ dlm bahasa melayu penulisan buat pe..sekadar di pinggiran je la.
impian,harapan,cabaran,dugaan dan segalanye.. ibarat kosong jika xde sume tu,haa aku da ckp y aku xde idea skrg nih... korang teruskn lah membaca ek.. (wekkkk)
da nk masuk bln dua da kita ni kengkawan.aku ni ade masa sebulan lebih jew hidup bujang.. bujang? akan aku tinggalkan kamu da pasni..huhu.sedih gak rase.emm mau tingglkn zaman y penuh kegilaan.penuh keremajaan.hahaha.
td belek-belek gmbr "ayu raudah dan zaquan kawen'... ape y leh aku ckp.. gerek sehhhh.. cantik bangat beb.kalu ade 10*... aku bg sume * tu kat mjlis perkahwinan dorang.kalu la aku ade duit n org berduit mcm dorg.. sudah pasti nye aku mau mjlis mcm tu.tp tu sume impian.. kenyataan?aku ni org biase je.so buat la mjlis sekadar y mampu.huhu..bersyukur atas ape y tuhan anugerahkan..

ok kosong aku pon da kosong.. sekadar nk hilangkan bosan sambil membebel lt cni.tuk korang..tq la sudi nk baca. wekkkkk.... tatatata..

0 comments:

Post a Comment