semua tentang balik kg..kenduri kawen..

|

Thursday, February 17, 2011

as'kum... ape khabr n ape cte sume.. ape cte cuti raye cina?aku mcm biasa blik kg.nk uruskan byk benda y xterurus... emm ponat den.huhu.tp xpe..setiap masalah ade jln penyelesaian nye.dan pasti kena selesai.blik kg jupe mak ayah.. sedara mara,sepupu sepapat dan sewaktu dengannya.sbnrnye tujuan aku blk kg nk atar borang kawen jer...hahaha.. gpon lg sebulan je lg masa y ado.so kena la uruskan dgn cepat.hehehe.. proses hantar borang senang je.aku bg je kat pak ngah aku.dia kan imam tua kt kampung..mekacih pak ngah.dan dia la y kena atar kt pjbt agama.sian pak ngah aku.tp xpe..dia nk tlgkan..so selesai suda pasal borang..
emm sepjng kt kg..kejap je masa berlalu.coz byk benda nk di buat.kejar ctu..kejar cni. dan sempena cuti raya cina gak member baik aku sebelah umah telah menamatkan zaman bujang.. dia lah kawan sepermainan aku..kawan seperkolahan aku..kawan sepergaduhan.. dan kawan segalanye..sebenarnye kami 3sekawan..sorg lagi sebelah kanan umah aku.. so umh aku ni tgh2 antara dorg berdua,,hehehee..so selamat pengantin baru kepada azmawati salleh..semoga berbahagia selalu..dan cepat dapat baby.. wahhhh penat..penat ape? penat sbb ade 4 kenduri sepajng aku kt kg.. semua kawan aku zaman sekolah.waaaaa... nk ngs rase sbb penat..hehee..y dpt aku hdir hanye azma n pigi ajer.. y bes masa g kenduri pigi(ex aku masa sekolah teknik dlu,penah la bercinta kejap).... hahahaa.. ok2 cte ape y kelakar nye.. hehehee.. nk tergelak rase.aku pergi kenduri pigi bersama dengan acy,zihan,pali n isteri,john n wari.. kami pergi dua buah keta je.. umah si pigi ni jauh y amat.. nun jauh ni kuala krai... da la jln jem..(biase la kelate bile musim raye sentiasa jem)... tp kami redah gak..dua jam kami dlm perarakan keta(jem la tu)... kakakahh.sampai-sampai da kul 6ptg.emm sib baik kt kelate sbb kenduri kt kelate biase sampai mlm,tu y bes nye.. y kelakar nye,, keta kami nk kena saman..waaaaa.. tp nsb baik ade jln len tuk lalui.aku mcm nk gelak nk cte nih.sib baik polis tu xsempat kejar.hahaha.. jahat kan kami.da bis da cte nye... hnye kami je y tau..heheheeee...

dan ade lg cte bes.. abg aku da jupe jodoh.. alhamdulillah.so masa cuti tu ang aku selamt bertunang.syukur sgt2..nmpk gaya tahun ni mak n ayah dpt menantu 3 org.. mudah mudahan..

so selesai suda al kisah cuti blk kg.ade je aktiviti y dibuat.. semoga tuhan sentiasa permudahkan urusan aku,, amin






meh kite layan gmbr y ado

0 comments:

Post a Comment