#memori tercipta#

|

Monday, February 28, 2011

assalamualaikum..

hye semua.. kalu korang tgk n baca entry aku kali ni mesti korang pikir adakah memori tercipta ni sedih or gembira?? ce teka.. ce cte.. hehe.byk maksud d sebalik entry n tajuk d atas.y btol-btol phm y akn paham.n aku y menulis haruslah paham kan.semenjak dua empat menjak ni aku rajin bebeno menulis blog.emm biase lah.. ni je tmpt yang aku ade tuk luahkan serba sedikit luahan ati,kegembiraan ati,kedukaan ati,kesedihan perasaan,semua ade.... aku kan jiwang sikit(bak kata seseorg dlu)

sebenarnye entry ni amatla sedih cte nye..hanya aku dan memori y tercipta ni aje y tau.mgkin kalu korang tau pon alangkah bgs jugak.. sekurangnya memori aku d share oleh kawan-kawan y jenguk blog aku ni.adoii ape la ko merepek ni cik noha.. hehe

ok... lagi beberapa ari je lagi sebelum aku menamatkan zaman bujang ni.lebih kurang seminggu lebih je lagi.so nape la tetiba segala memori dtg pada n ketika ni.sedih lak aku nk cte kt korang.tp y pasti kamu-kamu semua ade n simpan memori sendiri kan.sama mcm aku.. seketika dlu..sepjng perjalanan hdp aku penuh dgn memori suka duka tuk aku di tahap skrg(ayat mcm artis),tuk aku memulakan life baru bak kata orgputih ler..sukarnye nk aku lupakan walau pon sedetik.namun demi kehidupan akan dtg,kehidupan y baru..bersama bakal suami.aku bia kan memori tu simpan kemas-kemas bersama kenangan y xmgkin aku lupakan..serius beb.aku da nk ngs da ni.terlalu byk..sewaktu ketika dulu..aku pnh menangis kerana seorang lelaki y bernama insan(hahaha).. disaat-saat skrg ni kenangan tu dtg bgai angin.. lalu di depan aku.. fuhh dasyat.mcm pelesit lak.(hehe).sungguh..tu adalah sedetik waktu dulu.. skrg kami msg-msg pergi dari hdp msg-msg.aku da pon nk kawen n dia pon mgkin akn menamatkan zaman bujang nye dalam beberapa bln dari skrg.. so y ade skrg hanye *memori tercipta*.. y datang tu baik dan y pergi tu pon baik.mgkin y tertulis untuk aku adalah y terbaik untuk nya.

adoii korang jgn la sedih lak.. aku ngs kang.. kang.. huhu.so sblm aku nk menamatkan zaman y penuh kegemilangan ini.insan tu dtg memberi nsht n dorongn supaya aku kuat tuk menempuh alam y baru.n dtg tuk buat aku menangis..jahatkan insan itu...kejam kan dia dtg bile aku di saat-saat nk memulakan perjalan y bru.tp jgn salah phm..dia dtg sebagai seorg teman n abg y bila kami da titik kan noktah,dia nak aku gembira dan bahagia bersama insan y aku pilih,memulakn khdpn baru tnpa mengingati segala memori dl.dan dia dtg untuk menyatakan y suatu waktu dl dia penah sayangkan aku(iyola tu).tu suatu ketika dlu..dan skrg xsama mcm dlu...ade aku kesah??hahaha... kelakar la plak rase.emmmmm aku pon ucapkan bebanyak terima kasih ats segala y dia buat kat aku kerana kalu aku xkenal dia maka aku xkan kawen skrg..kalu aku x terluka n kecewa ngn dia aku xkan jupe jodoh skrg.bermakna tuhan da aturkan y terbaik untuk aku.

ape y mampu aku ckp kan kat dia..sesungguhnya dia mmg teman y terbaik dan seorg abag y baik.mudah mudahan tuhan bersama aku untuk meneruskan kehdpn di masa-masa akan dtg bersama memori y tercipta.thanks kepada y berkenaan..kerana dia la aku da dekat menuju ke alam baru,kepada my future husband..i love u so much becoz kamu da byk berkorban untuk diri saya... dan selamanya kita akn bersama.


ok korang..inilah entry aku paling poyo sekali..entry gile lebih.hahahaa...

0 comments:

Post a Comment