mengedikzzz...

|

Wednesday, March 2, 2011

assalamualaikum..

wahhh tajuk bikin panas je kan.saje je bikin macam tu agar korang rase teruja nk nengok entry aku kali ini.emmm agak-agak korang ape ek maksud gedik tuh?hahahaa.y aku tau lebih kurang macam gatal la kot.hihihi.. noha..noha.. ko mmg gatal kan.nope la.aku bkn sesaje nk mengedik-gedik. sebenarnye aku xtau nk buat ape,n hobi aku lak suka tangkap gmbr,bila aku rase y tempat tu cantik je laju je tangan aku nk snap muka nih ha.(bajet lawa la plak).hihi.. xpe bia la korang nk ckp ape pon kt diriku ini.huhu..

mlm semalam aku kuar ngn along(my kazen).nk p karok ngn member-member opis lama.sonok ler coz da lama xkuar lepak ngn kengkawan kan.tapi sebelum karok tuh sempat la lagi menengok-nengok barang-barang y ade kt dalam shoping mall tuh.emm tp y pasti tempat y akan aku tuju adalah kedai kasut,kedai beg n baju.tetapi kali ini aku sempat lak menyinggah kedai buku..bkn nak beli buku,tapi nk amik gambo je.ape la ko ni noha.eh tp aku suka gak membaca.buku novel da belambak kt umah.da malas nk membeli da rase.hihihihi.. so snap picture je.(bajet muka tu cun)..wekkk.
ape-ape pon aku n along juz window shoping aje.ari-ari mengedik bersama kazen n kawan-kawan,mcm sedih plak rase.huhuhu..

jadinye..pas window shoping maka kami pon pergi ler melalak serta menyumbangkan suara y bak buluh perindu.macam katak panggil ujan pon ade gak.. masuk superstar karaoke...dua jam kami melalak.(sory xamik gambo msa tu).sebb da syok gile mcm artis semuanye.hahaha.. keluar jam 11 tetiba jadi superstar(hahahaa... gelak-gelak).. ok-ok tu je la cte aku.gedik gile kan.hehehe.. tapi minggu ni mmg minggu bersama kengkawan,berjumpa,berseronok-ronok,makan-makan,sesi pertemuan terakhir pon ade,macam-macam la,sebelum tirai bujang akan di labuhkan.malam ni ade lagi jupe member.(macam xkn jupe da kan).. insyaALLAH.jika di izin tuhan akan jupe n lepak ngn dorang macam dulu kala jugak.cuma bak kata org,bila da kawen lain da situasi.so kepada kawan-kawan y mengenali diri hamba ini,jangan berkecik hati jika hamba x dapat nk lepak-lepak n window-window shoping lagi. ape-ape pon kite semua tetap sahabat selamanya.

0 comments:

Post a Comment