rezeki tuhan

|

Wednesday, July 27, 2011

assalamualaikum sahabat sekalian..

alhamdulillah.. alhamdulillah...syukur padaMu tuhan di atas segala rezeki yang Kau bagi kepada hambaMu ini.. alhamdulillah!
mesti korang nak tau kan?ape la gud news n apekah rezeki y tuhan bg.. alhamdulillah.. setelah sekian lama memohon kerja dalam sektor kerajaan.. emmm maksud saya keje tetap..akhirnya setelah usaha serta doa..tuhan telah pon makbulkan..syukur sangat-sangat.kerana bukan la senang untuk mendapat keje tetap di zaman sekarang ni kan.emmm korang pon mesti pikiran macam aku kan.berpuloh kali temuduga pon.kalu bukan rezeki kita.xdapat jugakan.tapi bila tuhan mengizinkan itu adalah rezeki kita.maka tu la milik kita.sebagai hamba kita setiasa dan harus sentiasa bersyukur dan bersabar.. adoiiii pnjng la plak aku nye mukadimah.. stop!.terlalu gembira sebab sudah dapat kerja y menjamin masa depan.selama ni hanye keje sambilan je kan.

okeh.aku akan start bekerja dengan jayanye di tempat baru.... iaitu di politeknik sabak bernam berkuatkuasa pada 2ogos 2011.. waa da dekat da.tapi bile ada berita gembira,,jangan dilupa bahawa kita pasti akan di uji dengan ujian yang lain..yuppp.. aku di uji tuk sekian kali nye.. aku terpaksa berjauhan dengan suami ku yang tersayang.emmm sedih memang la sedih kan.tapi en suami tidak menghalang kerana dia cakap.bila rezeki datang..amik la dengan rase gembira dan bersyukur,walaupon pahit sekalipon ujian ini..mudah mudahan tuhan akan permudahkan di kehidupan akan datang.:bersusah-susah dahulu,bersenang-senang kemudian.. yesss aku patut setuju kata-kata en suami..memang ada betol nye.terima kasih en suami di atas sokongan dan dorongan itu.semoga kita berdua tabah menghadapi ujian ni.




semoga kami tabah dalam ujian ini...

0 comments:

Post a Comment