sesaje begitu

|

Sunday, July 10, 2011

yessss mau update blog laju-laju sebab da lama xupdate.sebab... sebab.sebab.sebab.da bape banyak sebab da.xde sebab dan alasan pon k

ok.moh kite berupdates.sesaje aku nk berbegitu-gitu..hehe.sebab sekarang ni aku sesangat la xde keje.(bajet je lebih).ok.aritu pas pindah umah..tersangat la penat.letih dan tidak bermaya.nak kata barang banyk.xde mane pon.setakat sikit-sikit ade la.malam tadi pergi amik katil dan almari umah mentua(mak mentua cakap bagi hadiah.amik la).. orang bagi kite amik la kan.rezeki jangan la di tolak.aku suke.teramat suke dan terharu sekali.huhu.mekacih mak n ayah mentua ku.ringan beban kami.hehehe

da ari minggu tu jugak aku pergi kenduri kawan hubbyku.dan ari y sama jugak pergi mengedik kat alamanda.adoii tulun..xde idea da..jom lyan gmbo la ye..hahahaa.. jupe next entry.bye














aku lemah tanpa dia di sisi..huhuu






mak teh n angah



posing jap..bajet cun!

0 comments:

Post a Comment