aku perlu kuat..

|

Tuesday, June 15, 2010

sungguh.. terasa damai n tenang rase.. terasa jauh nye perjalanan untuk aku tempuhi.. betul kah dengan keputusan aku ini. haruskan aku buat keputusan ni.. tuhan. Sungguh aku mohon kekuatan dariMu.

sungguh.. kaki aku lemah untuk melangkah..perlukah aku buat keputusan untuk gembira kan hati semua org.. harapan org.. tapi aku? masih mencari-cari.. betul kah keputusan aku ini.. aku buntu.. tersangat lah buntu.. mohon bantuan tuhan.. tunjuk akan lah aku kejalan y betul

sungguh.. terlalu lama aku dalam keadaan ini.. tangis sedih tiada kedengaran.akhirnya aku pasrah.. aku berhenti di saat ini.. bukan aku kecewa.. tapi hidup perlu aku teruskan walaupon dengan siapa sahaja.mungkin itu lah jodoh aku.. mungkin itu lah y terbaik untuk aku.. mungkin itu lah untuk aku..

sungguh.. aku mungkin akan gembira dengan keputusan ini.. dan aku juga mungkin akan myesal.. tuhan.. sesungguhnya kau maha mengetahui ape y terbuku dalam hati aku ini.. mudah mudahan y datang itu adalah y betul-betul untuk aku..

0 comments:

Post a Comment