lagenda budak setan...

|

Monday, June 14, 2010

ermmm.. novel ni aku penah baca.. penah ngs baca novel ni.. n jalan cte nye mmg bes.. menyentap jiwa aku.. samapai aku leh ngs... tu bila aku baca novel nye

nowww aku da tgk cte nyer kt panggung.. ngn my fren.. n ternyata aku menangis seklai lg.. aku ni jarang nk tgk cte melayu (cinta) kt panggung.. tp cte ni aku tggu da lama.. so mmg menyentuh jiwa beb.. aku ngs tanpa aku sedar.. tp mmbr aku y perasan aku da ngs.. so sad.

n mgkin kisah cte ni ade sedikit sebanyak persamaan ngn hidup aku..tp ntah lah bebe.. mgkin Ya n mgkin tidak.. tp ternyata cte ni mmg terbawa-bawa dalam hidup aku 2 3 hari ni.. n lagunyer mcm terdengar... dengar jer kt telinga aku nih
aku rase.. aku nk g tgk lg cte ni sorg-sorg... mmg akan g tgk lg.. bes sgttttt.. hehhee..

kadang-kadang kita terpaksa buat keputusan y akan mengecewakan byk pihak.. y datang tu mgkin terbaik untuk kita.. n mgkin gak bukan terbaik untuk kita.. tp takdir tuhan tiada siapa y dapat menyangkal.. teruskan lah jika tu y kita ade n kita terpaksa.. mudah mudahan keputusan y kita buat tu adalah keputusan diri kita...

0 comments:

Post a Comment