balik kg..

|

Monday, June 14, 2010

last balik kg masa adik eim meninggal... so ni balik lg.. 40 hari arwah adik eim.. masih segar dalam ingatan kami.. semoga adik eim tenang kt sana..

wahh..penat drive dari bangi ke kampung.. sakit abis urat saraf nih... da lama xdrive jauh..balik ngn along.. tp sian dia pon x sehat kan.. hehee.. singgah jap kedai abe yie mkn-mkn.. n jupe damia.. da besar da anak buah aku sorg nih.. comey sgtt... mlm tu kenduri 40 hari arwah adik eim.. sedih lak rase teringat kt dia..

esok nyer g shoping KB.. hahaaaa.. mcm org asing lak aku ni coz bndr KB da byk berubah.. da lama giler rase aku x g bandar KB walaupon 25 minit jer dari umah aku.. hahahaaa.. kelakar rase nyer.. jauh berubah sama ngn peredaran zaman kan.. emmm bngga aku jadi anak jati kelate..hehee

5hb aku atend byk gile kenduri kendara.. wehhh asyik mkn jer aku nih.. nnt balik keje kena diet balik nih.. huhuhuhu.. selera ade katakan.. hahaha.tp bab kata org.. makanan kelate ni byk y bes.. so da mmg aku ni org kelate kan.. so tu semua mknan aku lah.. belasah samapi knyag..

6hb lak kenduri my fren aneess.. ermm pas sorg.. sorg kawan aku y da kawen.. tinggal la x seberapa ramai lg.. hehee.. ape-ape pon tahniah kepada kawan-kwan aku y telah melangsungkan perkawinan.. y sempat aku hadir ok lah.. n y x sempat aku hadir.. mohon maaf.. semoga kalian semua berbahagia..

0 comments:

Post a Comment