aku n my tunang....

|

Tuesday, October 26, 2010

hye korang...

act aku n tunang jarang nk bergaduh coz dia mmg akan cool je bile ade masalah antara kami.. aku je kdg-kdg y suke cari gadoh.. hhahaa.. tp dia da tau da aku ni mcm mane.. kalu aku begang ngn ape y dia buat aku suka ckp terus terang.. n dia leh terima.alhamdulillah.. dia seorg y memahami ape jua tentang aku.tuhan temukan aku dgn org y btl-btl phm aku..
to my tunang.. thankz yer coz sudi layan karenah cyg y kdg-kdg mmg x terlayan.. heheee... thankz gak buat ari-ari ku ceria.tp bila bab sedih dtg.. dia tetap ade.. bg semangat mcm kaunselor.. tp ok la tu.
emmmm... kdg-kdg ade je dugaan y dtg kan... ape-ape pon tuhan akan sentiasa menduga selagi nyawa masih ade... sentiasa bersyukur.semoga perhubungan ini akan terus kekal.. amin...

0 comments:

Post a Comment