saje nk share..

|

Sunday, October 31, 2010

akhirnye piala malaysia milik negeri ku.. tempat lahir ku.. iaitu kelate..hehehee..
act aku ingat nk g stadium tgk perlawanan kelate vs n9 ari tu.. but mcm malas.. adik aku da siap nk beli tiket dah.. tp aku kata xmau.. semahunye.. sebenarnye aku ni tkut kalu jadi ape-ape masa kt dlm stadium tuh.. so aku pon tgk je lah kt umah.. syok gak.tgk ramai-ramai.. tunang aku pon ade gak masa tuh.. hahahaa.. tp y bes nyer dia sokong n9.. katanye.. saje nk mewujudkan rase cabar mencabar dia n aku..n dia mmg xsuke org kelate kecuali aku.. ahahahahaa.. kelakar tul hafiz nih. so ade aku kesah?hahhaa... xkesah mane pon..nnt dia kawen ngn aku gak.. n of coz kelate da mmg juara... to my tunang.. jgn lupe belanje mkn yer.. hihihiii.... mkn lg aku..

ape-ape pon 30 oktber mencatat sejarah y tersendiri buat negeri kelate.kepada sume pemain kelate.. u are d best.. penyokong kelate u all mmg giler ar.. ..hehehehe.. masuk tdo dengan ati y penuh bangga.. hahhaaa

0 comments:

Post a Comment