kadang-kadng..

|

Monday, October 11, 2010

emmmm kadang-kadang mcm bosan.. kadang-kadang mcm sonok jer.. kadang-kadang mls keje jer.. kadang-kadang ntah lah.. sukar nk pikirkan nyer.... ape la aku duk merepek ni.. emmmmmm tensen lah.. lately ni byk tol masalah y melanda.ape harus aku buat.. mohon pada tuhan agar permudahkan segalanya.. tu je cara nye.
ishhh nape masalah ni xpenah nk selesai-selesai.. mgkin da ni takdir hidup aku kan.. korang pon mesti ade masalah gak kan.. cuma korang mgkin xsama ngn aku.. aku nye tahap kritikal giler.. mcm nk give up pon ade... adoiiii pening nk pk... ape-ape pon... aku sentiasa berdoa pada tuhan.. semoga tiap masalah y dtg akn selesai gak walau lmbt.. amin...


emmm masih mengadap pc lg nih.. bdan n mata da penat.. k u all.... hope kite semua dalam limpahan rahmatnya.. daaaa

0 comments:

Post a Comment