lepaking..

|

Monday, May 16, 2011

assalamualaikum..

hye... emmm mood aku skrg rajin bebenar update blog skrg..hihii.. bila meroyan dtg abis menda aku karang dalam tiap entry..hahaa.
ok meh nk bgtau korang.heheee.. last weekend aritu aku spare time lepak ngan kazen-kazen n adik aku..da lama xkuar jejalan n tgk wayang bersama.. nengok cte KONGSI.. bes giler beb..so sabtu aritu kami kuar bersama-sama.. pegi tgk wayang n malamnye p cuci mata tgk lampu-lampu y cantik bangat.. ce teka lampu ape?hihi... alaaa kami pergi i-city shah alam je la.da lama nk pegi tp xpenah di izin kan tuhan.. so kali ni dengan izin tuhan kami dapat le jejalan sana.
nak kata bes... boleh la kot.mgkin sebab kami parking jauh..so banyak penat la nk jalan tgk seluruh kawasan i-city tuh.. waaaaaa.. kaki pon melecet.klau tau mcm ni aku pakai jer selipar jepun ajer..huhuu.. ape-ape pon kami dapat abiskan berjalan menjelajah seluruh i-city.y paling sonok adalah anak buah aku ler.bkn main terlonjat-lonjat tgk kuda n bermacam-macam benda lagi kt ctu.
so bila penah berjalan..dalam lebih kurang 2jam..kaki pon lenguh..mata pon ngatok..otot-otot perlukan rehat secukupnye.. so kami pon pulang la ke rumah..bagi aku.. i-cty tu cantik dan boleh la bg kredit 70% aje kot.. coz biase-biase je.. hahaaa

0 comments:

Post a Comment