sukan mahkamah

|

Sunday, May 8, 2011

assalamualaikum..

hye..hye..hye.. ari sabtu ari tu ade sukan opis laki aku(mahkamah putrajaya)..sukan indoor..men pingpong..men badminton,men congkak,karom,batu seremban n ape lagi ek..... aku pon lupa.aku rase tu je y ade kot..hahahaaaa..
so mcm biase aku mesti ade nye bg semangat kt laki aku..aku bagaikan tulang belakang laki aku..wahahahaa..kakakakaaaahh..gelak.gelak.n xsia-sia la aku g bg semangat kat suami tercinta..coz my hubbyyyyyyyy menang men pingpong beregu..tahniah..congrate to my hubby..dia beregu ngn si apis kurus..tp laki aku pon kurus gak.. elok la nama pon da sama..hihihi.. tahniah la ye.. t dapat hadiah tlg pamerkan kt depan ruang tamu ye..
seharian gak aku melepak kt dewan badminton kt presint 18 tu.mengantok pon ade..tp sonok coz ade baby(anak azie n iqbal).. so duk melayan baby tu je lah.nama baby tu nureen qistina kaisara..kalu xsilap aku laaaa...comey sgt,(aku ni semua baby comey..)tp mmg btol kan.hihii
bes n sonok tgk dorg men pelbagai game..ade y otai lawan y muda remaja..tp y bes nye si otai y menang..hhahahaa.. ape ni y muda remaja kalah ngan otai..malu bebe..otai-otai ni semangat n tenaga dorg msih gagah berani kan..respect!!!..

emm agak nye bila la opis aku nk buat sukan mcm ni..da la aku ni xkuar peluh langsung..selalu kena bebel kt laki aku coz xnk g senam ke..kuarkan peluh ker...huhu..tp da janji da ngn dia nnt nk men badminton tiap ari minggu.. ape pon hubby kena la beli raket..ke cam ne??

okeh..bis da cte pasal sukan aritu... sonok..penat n enjoy(walaupon bkn aku men)...




hehheee.. b bersama otai.

0 comments:

Post a Comment