sumieee A.K.A jelly.

|

Thursday, May 5, 2011

hola korang..

penah x korang mkn sumie or jelly..bagi korang sedap x? wahhhhh... bagi aku ia sedap n enak..hahahaa.kelaka kan.saje jer.sebenarnye beberapa ari kebelakangan ini aku n dak-dak opis(aha,ayu n nini) suke sngat mkn sumie ni.sampaikan stok sentiasa ade la.xpenah putus stok lagi setakat ni.. klau bkn aku y beli..mesti soleha y belikan.. so makanan ni sentiasa ada.. ni semua soleha nye pasal lah..dlu mmg la aku mkn sumie ni..tp skrg da mcm ketagih lak.. hehehee..soleha la y start bawa sumie byk-byk kt opis n mkn beramai-ramai..syok kan..(keje sambil mkn or mkn sambil buat keje?).. whatever la ye.. janji keja siap kan.

emmmm nyum..nyum... sedap beb mkn sumie tu..nak-nak bile time stress byk keje atas meja..(ade kaitan ker ek?).. mcm xde kaitan jer.. hahaaa.. belasah je lah kan.ngeeeeeee... tapi bile da bosan mkn sumie ni aku nk cari makanan lain lak.. emmm ape ek pasni nk mkn?




bermacam-macam kaler..







0 comments:

Post a Comment