bercerita sahaja

|

Wednesday, June 1, 2011

assalamualaikum sahabat-sahabatku semua..

agak lama gak aku xjenguk blog ni kan.. ntah ape masalah aku pon xtau la.. malas?sibuk?atau sesaje xnak update blog.sebab kadang-kadang aku pikir blog aku xde la fames macam blog fatin liyan atau blogger-blogger fames amos kt malaysia ni.. blog aku sekadar tuk suke-suke tuk mengisi masa lapang je..hihii
xde pe y bes y berlaku setakat hari ni.. cuma 2week y lepas aku n hubby g tgk cte 'NUR KASEH D MUVIE'.. n cte nye tersangat la bes.. kalu mkn tu sampai menjilat jari la kata kau..hahaa.. ape ni duk melalut cik puan noha oiii..ok-ok jadi seorg y serius k..tapi mmg btol cte tu bes gile.layan lah.

emm skrg ni xsabo nk tggu blk kg tuk kenduri kawen my bro.n my kazen.. ni la masa sesi berkumpul sanak saudara n kaum kerabat tok che dian.sonok-sonok... bawa balik baju cantik-canti.. baju y banyak-banyak.. tudung y vouge-vouge.. hihiii.. sebab nk melaram masa kenduri nnt.. n byk bebeno lak kenduri musim cuti sekolah ni.. adoiiii pening aku nk g y mane dlu..tp y penting kenduri my bro n kazen k.

ni cte y minggu lepas berlangsungnye 'himpunan sejuta belia' di putrajaya.. makkkkk aiiiii sesak putrajaya jadinya.. huhu.. blk keje n pergi keje pon susah.emmm bis nk buat mcm mane... redah je la.n aku pon sempat la gak join d event tuh ngn kazen,adik aku n ank buah ke.. sambil berjalan n cuci mata.. y sonokkk n senyum n xleh tdo sampai mlm sebab dapat jupe 'shuib sepah'.. hahaaa.. adoii dapat jupe artis la pulok.. so ape lagi.. da kaki gamba.. amik gmba la sekeping.. kau ade? hihiii..ape-ape pn sejuta belia bes la kata aku.

layan gmbr je la ek

0 comments:

Post a Comment