bola..final.. kelate vs terengganu

|

Tuesday, June 21, 2011


nk solat dlu




kami



bersama suami..



saya dan adik bongsu







hye ...

agak malas sebenarnye nk update enty pasal bola nih..coz da kalah kan..huhuuuu.tapi xpe... saya nk tulis gak.xkira lah..coz ni blog saya kan.suke ati la nk tulis apepon kan... adoiii ape pon xbole.

11jun.. kami dua buah keta konvoi p tgk bola kt bukit jalil..saya,hubby,adk bongsu.. dan kazen-kazen saya.pergi dengan begitu semangt.yakin akn menang,keyakinan tu penting k.mesti dan harus sangat..hahaa(kelakar rase).tapi kami sampai agak lewat dan dapat duduk di celah-celah penonton y lain,nasib la labu.sape suruh ko datang lambat.emm mengeluh pon xguna.hadoiiii..sesak. so aritu suami saya dengan bangga nyer saya ugut dia supaya jadi penyokong kelate y tegar k.. kalu xnk sokong kelate tdo luar.. ahaha.. ape lagi mengamuk la en hubby.jahat kan saya.tapi xpe..bile lagi nak buli suamikan, inlah masa n saat nye.tapi suami saya sebenarnye memang sokong kelate.sebab dia da kawen ngan org kelate kan.. mekacih dear hubby....muahhhhhhhh byk-byk.hehe(bole caye ker).

dan saya malas nk cte lagi lah.. coz korang pon da tau kan y kelate kalah 2-1 di tangan GANU... xpe.kalah dengan bermaruah k..ape-ape pon kami tabik spring kepada semua pemain team the red worrior sebab bermain dengan penuh keyakinan tuk menang.tapi nasib xmenyebelahi kelate.cuba lagi di perlawanan akan datang yer..saya sebagai anak jati kelate tetap menyokong negeri asal saya... majulah sukan untuk kelate.. hehe.. ape pon xbole..

pulang umah dengan perasaan hampa.tpi tetap senyum kerana ade juga memori tuk disimpan dalam blog untuk tatapan sahabat-sahabat.

0 comments:

Post a Comment