aku n bola

|

Monday, April 19, 2010

malsnyer nk update blog nii.. bosan rase.. bosan y teramat.. nape harus aku rase mcm ni.. korang.. tlg aku... tlg...
sabtu ahad y lepas aku teramat rajin.. datang opis buat keje.. siapkan kej y bayk gile.. siapkan ape y patut.. n aktiviti paling bes.. bila aku jadi gilebola.. mmg dulu lg aku ni gile bola.. tapi xde geng nk pi tgk live.. skrg baru jupe geng.. mak aaiiii mmg syok gile.mmg xde pakwe pon xpe.. hahaa.. x mkn pon xpe..klau lah dulu aku selalu mcm ni kan bes.. thats why aku suke laki kaki bola.. leh aku join gak.. dalam ujan y lebat aku tetap setia tgk bola.. kena ujan sakit kepala terus.. n arini da demam.. sakit kepala x hilang lg.. da ar pose.. tapi aku kuatkan semangat gak.. noha mmg kuat.. huhuhuu..

ape ape pon bola mmg tetap dalam ati aku... pakwe tolak tepi..wehhhh... bosan nyer..

0 comments:

Post a Comment