bersama linda onn

|

Monday, April 12, 2010

salam semua.. Tq masih sudi entry my blog.. arini aku free ckit so leh lah mengupdate blog ni.hehee

ermm 10hb baru ni aku jupe linda onn.. my idola.aku mmg minat gile kt dia,suara,rupe n smeua lah.. aku folow dia dari dulu lg.. n x sangka akhirnye aku dapat jupe face to face n da jadi mcm kawan rapat ngn dia.mmg dia seorg y peramah n bik ati.. mmg bes lah.
n aktiviti LOOK pada ari tu ialah pi melawat umah org-org tua kt seremban.korang tau x sebaik saje aku menjejak kaki ke rumah seri kenangan.. sayu rase ati bile tgk warga emas y ada kt ctu.. sedih beb.nk ngs dah..huhu
linda mmg seorg y baik.. peramah n pandai amik ati org-org tua.aku kagum tgknye.. walaupn da berjaya.. tapi x pnh lupa pada org y x berkemampuan.. tabik linda.. teruskan k..

ari tu mmg aku hepi gile.. coz dapat jupe linda onn.. dapat jupe wrga emas.. n dapat byk penglaman y leh buat kita rase insaf,,, bkn sahaja untuk ari ni.. tapi untuk ari-ari akan datang..
semoga aku di beri umur y panjng untuk mnjaga mak n ayah. mudah mudahan..

0 comments:

Post a Comment