hye..

|

Friday, April 16, 2010

korang.... adakah aku ni pentingkan diri sendiri?nape perlu aku tolak cinta y datang?kenape?kenape?.. arghhh... aku bingunng.. lately byk benda aku pikir.jwapannyer biar lah aku begini..bersama kawan-kawan.. n jika jodoh aku sudah sampai.. akan sampai lah gak.. but not now.adakah aku ni penunggu y setia?yup mgkin la kot.. oh tuhan.. jika ni lah balsaan kesetiaan aku selama ni aku redha.. jika bkn dia y terbaik untuk aku.. mgkin ada hikmahnye.x pe.. bg masa untuk aku n untuk dirinya.. tapi aku yakin.. yakin bahawa gerak ati aku berkata bahwa dialah org nyer.. heheee

da ar.. aku ni mgarut jer.. ok now.. aktiviti aku seterusnyer..kuar wit fren.pi tgk bola,pi karok.. bes weh.. hahaa.. n y penting dalam ati tetap sama..
ok ar korang... sesaje datang angin x betul arini.. hope korang sentiasa doakan untuk aku.. hopefuly.

0 comments:

Post a Comment