salam korang

|

Sunday, April 25, 2010

wahhh.. rindu ngn korang.. ala baru seminggu aku x jenguk blog nih..
ermmmm 24 april y lepas aku g kenduri my fren kt pontian johor.. pepagi lg da gerak g sana.. aku.. apis.. apit.. n wak.
kteorg g kenduri salasiah.. my bes fren.. comey sgt di masa tuh.. aku plak teringin nk kawen... gatal tol dak noha nih.. hahaaa
seronok pi negeri org.. dapat tgk adat org johor.. ermm pengantin laki kena bayr tol B4 nk jupe pengantin pempuan...byk tol kena redah.. adik beradik.. sepupu sepapat.. kawan-kawan.. sian pengantin laki.. tapi tu lah adat org sana kan.. seronok gak aku tgk..

ktorg sesampai jer terus mkn.. lapo katakan.. makanan kt johor leh tahan gak.. cuba try semuanyer.. heheee.. da kenyang ape lagi..s esi bergambar la plak.. da sah-sah aku ni gile kamera.. hahaaa..

0 comments:

Post a Comment